San u javi

Isposnica

power point — Autor vladica @ 23:10

Juče sam bio do mog omiljenog mesta , gde odem da napunim baterije.

Otišao sam do manastira Prohor Pčinjski , autom , parkirao se , otišao u porte manastira , tamo proveo malo vremena u crkvi , upalio sveću , otišao do moštiju Sv. Prohora , dotakao ih ...izašao i zadržao par minuta u mestu.

Imalo je dosta posetilaca u crkvi i samom manastiru i primetih da me čudno gledaše kad sam ulazio iza oltara do moštiju , pa mi je bilo jasno da su ljudi sa strane , verovatno u prolazu , a kasnije videh , par parkiranih automobila sa BG i NS registarskim tablicama. Verovatno su se vraćali iz Makedinje pa su tu zastali da se odmore i posete manastir.

Ali moj odlazak danas tamo nije bio zbog posete manastiru , već sam otišao da odem do isposnice , svetog mesta gde je sv. Prohor proveo nekih 30 godina u prirodi u jednoj polupećini. To je mesto udaljeno od manastira nekih 3 km , mora se ići pešice , jer je u pitanju staza kroz šumu i jako je veliki uspon u odlasku.

Imao sam jaku volju i želju da idem, kupio jednu sveću , i šibicu u džepu , patike na nogama , kišobran ostavio u autu i ako je pretila kiša i krenuo put gore.

Reših da napravim jednu prezentaciju , kako bih mogao da Vam pokažem sve slike sa ove posete. Pokušao sam da postavim slike , ali to ne bih uspeo do prekosutra , nešto mi net jako koči ovih dana. Ko voli , nek uživa.

(kliknite na sliku za download - Power Point prezentacija, 5,9 MB)

Puko sam !

moje priče i razmišljanja — Autor vladica @ 13:20

Jutros u 7 , zvonio mi je sat na mobilnom. Ustao sam malo mrzovoljno , ali sam se vrlo brzo organizovao. Moja najlepša polovina , je već ranije ustala i otišla na groblje , danas je pobusati ponedeljak izlazi se na groblje.
Popio sam mlaku kafu , pa se onda spustio kod roditelja u susednu kući , tamo sa njima živi i moj brat , koji je još uvek u bolnici . Čekaju se analize iz Beograda ... pa dečko još uvek leži i mogu misliti kako se nervira , mada ne pokazuje. Popih i tamo , mlaku kafu koju je moj otac skuvao .
Po povratku u kuću , počeh da tražim punjač za mobilni , nema ga nigde i setih se da je moja najdraža ćerkica juče koristila taj punjač i nesvesno ga strpala u torbu , a već je otišla natrag za Beograd. i tako ostadoh ja bez punjača.
Samo što sam to konstantovao , zvoni mi mobilni , ja još kući , te mi poslovni partner javi da odustaje od narudžbine jer se već snašao . OK , nije mi prvi put. Odem ja do banke , da uplatim neki novac , i da podignem novac koji trebam uplatiti na kreditnu karticu. Kažu puko im sistem. Uplate vrše , isplate ne ! Nije ni to prvi put.
Iskoristim priliku da odem do službenice koja radi sa klijentima i ona me obavesti da su u mojoj banci ukinute neke pogodnosti , zbog pronevere direktora i radnika u istoj banci. Ko je pratio dešavanja setiće se koja je to banka , jer ne želim da je pominjem u ovom postu. Lepo , ... ne sve lepše od lepšeg me danas poteralo.
Opet mi zvoni mobilni , javlja mi se čovek koji je naručio neku robu , te me očekuje. Odoh ja , i ovaj mi saopštava , da nije odustao , ali da nije naplatio neka potraživanja pa da odlaže uzimanje te robe. A ja robu naričio , treba da stigne. Sve lepše od lepšega !
Uključim kompjuter , sednem , popijem vruću neskafu, ustanem i zakačim rukom porculanski ukras koga sam dobio iz Jerusalima , i kako je pao , raspska se na komade. To mi je bila kao neka vrsta amajlije.
Otvorim usta kao riba na suvom i zagledam se u ogledalo i počnem u glas da pričam sam sa sobom : Ovo ti neko testira izdržljivost ... ali ti si puko čoveče , puko si kao ovaj porcelan. Ne , porcelan nije puko , to ti se pričinjava , ti si puko !
U tom trenutku , nailazi jedna moja rođaka sa mužem. Vide me da sam nešo out , pa mi ponudiše da odemo do kafića . Zaključam ja vrata i odosmo u sred radnog vremena, i baš me zabole uvo za posao , a oba moja broja mobilnog sam isključio da me niko ne uznemirava. Juče sam bio u isposnici pored manastira Prohor Pčinjski , poželeh da odem tamo i da se ne vraćam. Zašto , videćete u mom narednom tekstu , kad Vam prenesem taj jučerašnji izlet.
Ajd’ sad da ste mi zdravi i živi , srećan dan Vam želim !